Latvijas Piens uzsāk darbību Āzijas tirgū

Latvijas Piens uzsāk darbību Āzijas tirgū

Pēc dalības lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē Āzijā – SIAL China 2015, kas no 6. līdz 8.maijam norisinās Šanhajā, Latvijas lauksaimniekiem piederošais piena pārstrādes uzņēmums Latvijas Piens uzsāks darbību arī Āzijas tirgū. Jau pirms izstādes uzņēmums reģistrējis un patentējis zīmolu „TRIKATA” Ķīnas tirgum, sagatavojis šim tirgum pielāgotu produktu portfeli, sertificēts un iekļauts Ķīnas importētāju sarakstā.     

 

Anita Skudra „Latvijas Piens” valdes priekšsēdētāja

 

„Sagatavošanās darbs veikts ļoti īsā, pusgada, laikā, apzinoties eksporta attīstības nozīmi. Paveiktais – preču zīmes pasaulei izstrāde, reģistrācija un patentēšana Ķīnā, Ķīnas sertifikāta iegūšana un, protams, produktu sagatavošana, kas pielāgoti tieši Ķīnas tirgum, radīja pamatu, lai izstādē varētu vienoties par sadarbības uzsākšanu ar  izplatītājiem un lielajām tirdzniecības ķēdēm.”

 

Katrā no izstādes dienām notika tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, kuru laikā prezentējām sierus, kas jau guvuši atzinību arī Eiropas valstīs. Notika tikšanās ar lielveikalu tīklu pārstāvjiem, kuri atzinīgi novērtēja zīmola komunikāciju ķīniešu valodā. Tuvāko mēnešu laikā notiks sadarbības darījumu precizēšana, lai uzsāktu siera eksportu uz Ķīnu. Lai arī ķīniešiem nav siera ēšanas tradīciju, Latvijas Piens unikālais produkts „Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku” novērtēts kā garšīgākais Premium klasē. Savukārt potenciālie klienti atzinīgi novērtēja zīmola TRIKATA  Emmental, Gouda un Reserve sierus.

 

SIAL China ir nozīmīgākā pārtikas un dzērienu izstāde Āzijā, kurā piedalās ap 2800 dalībnieku un vairāk nekā 55 tūkstoši apmeklētāju. 

Latvijas Piens šā gada aprīlī saņēma Ķīnas pārtikas drošības pārvaldības sistēmas (HACCP) sertifikātus, kā arī 30.aprīlī Ķīnas Tautas Republikas Sertifikācijas un akreditācijas administrācija (CNCA) iekļāva uzņēmumu Latvijas Piens piena produktu importētāju sarakstā, kas ļauj nekavējoties uzsākt produktu importu uz Ķīnu.

 

Aprīlī Latvijas Piens saņēma arī  starptautiski elitāro britu mazumtirdzniecības uzņēmumu asociācijas British Retail Consortium (BRC) Standarts for Food Safety standarta sertifikātu. Tas apliecina produkcijas kvalitāti, labas ražošanas un higiēnas praksi un uzrāda ražotāju kā uzticamu partneri tirdzniecības tīkliem un ir nozīmīgs visās pasaules valstīs.

 

2014. gadā Latvijas Piens  uzsāka siera ražošanas paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu ar augstāku pievienoto vērtību. Latvijas Piens aktīvi strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un  eksporta palielināšanu. Kopumā Latvijas Piens eksportē uz 11 valstīm.

 

Pastāsti par šo citiem

piesakies jaunumiem e—pastā.

Apsveicam! Tu esi veiksmīgi
pieteicies mūsu jaunumu saņemšanai e—pastā!